Avatar billede pothead Nybegynder
20. marts 2005 - 11:00 Der er 3 kommentarer

ufuldstændig uninstall

jeg installerede zonealarm pro fra en gammel cd jeg havde liggende. under installationen kom der en fejlmeddelelse om at en eller anden fil ikke kunne installeres, i min iver efter at få en firewall ignorerede jeg det bare... det første imidlertid til at min firewall ikke fungerede da jeg prøvede at starte den så derfor afinstallerede jeg den igen men her kom igen en fejmeddelelse om at en eller anden fil ikke kunne afinstalleres. det er så resulteret i at jeg ikke kan bruge mit internet da der stadig sidder et eller andet og blokere for adgangen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. marts 2005 - 11:07 #1
Prøv at downloade og køre dette regcleaner program:
http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html

Fjern alt hvad det finder og se om ikke den kan luge resterne ud.

Jeg går ud fra at der ikke var nogen problemer med nettet før du prøvede at installere firewall'en ?
Avatar billede ebe Praktikant
20. marts 2005 - 11:08 #2
Avatar billede langbein Nybegynder
20. marts 2005 - 21:18 #3
Hvis det dreier seg om Win XP så fikser man dette problemet ganske enkelt med en system restore. Tror det hete systemgendannelse på dansk.

Litt forklaring her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/helpandsupport/getstarted/ballew_03may19.mspx

"Click Start, point to All Programs, point to Accessories, point to System Tools, and then click System Restore."

Det hele kjører så automatisk tilbake til den tilstand som var før man installerte firewall. (Eller det tidspunkt man måtte velge.)