Avatar billede autocadtax Nybegynder
17. marts 2005 - 08:08 Der er 5 kommentarer

Jeg kan kun vælge et objekt af gangen

Hej
Når jeg skal markere nogle linier, kan jeg kun vælge 1 ad gangen. Altså hvis jeg klikker på en linie for eksempevis at kopiere. Og der efter klikker på en anden linie, så forsvinder markeringen på den første linie.
Hvordan får jeg løst dette problem?
Det er kun på min arbejds pc. derhjemme har jeg ikke problemet.
Avatar billede dla Praktikant
17. marts 2005 - 08:36 #1
Prøv at se i Tools/Options/Selection om ikke der er flueben i "Use shift to add to selection", den skal du bare klikke væk.
Avatar billede dla Praktikant
31. marts 2005 - 09:17 #2
Var det ikke det der var problemet? Hvis problemet er løst, bedes du lukke spørgsmålet.
Avatar billede dla Praktikant
02. maj 2005 - 13:46 #3
Hallo - er du der? Vær sød at lukke spørgsmålet.
Avatar billede dla Praktikant
19. maj 2005 - 08:42 #4
Vær venlig at acceptere svaret hvis du kunne bruge det.
Avatar billede dla Praktikant
11. juli 2005 - 12:35 #5
Jeg kan se du er ny her på Eksperten, men reglerne er altså sådan at man skal lukke sine spørgmål når de er besvaret, dvs. du markerer navnet og trykker på accepter. Selvfølgelig kun hvis svaret løste dit problem, men hvis ikke det gjorde det, så skriv dog for pokker igen!