Avatar billede tgs Nybegynder
15. marts 2005 - 23:43 Der er 1 løsning

PC Starter op med sort skærm

Efter at have været slukket en halv dags tid starter min PC op med sort skærm.  Det er kun skærmen der ikke virker alt andet starter rigtigt op.

Problemet kan løses ved at slukke PC'en og starte den op igen, så starter skærmen fint nok.

Ovenstående sker næsten hver gang PC'en har været slukket i noget tid.

Er der nogen der ved hvad der er galt ?
Avatar billede tgs Nybegynder
30. marts 2005 - 09:55 #1
Jeg lukker lige..