Avatar billede rene_graff Nybegynder
15. marts 2005 - 21:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FOR ALLE! jeg Mangler hælp til navne.

Hejsa,

Manger lidt hjælp med at finde npgle nogle navne på nogle virksomhedder;

det er nogle virksom hedder der er inden for disse brancher:

Radio TV og hardware
Kontorartikler(Borde,stole,osv.)
Sportstøj og -udstyr
Isenkram
Beklædning

Hvis i ikke forstår mig forstår jeg det godt så bare skriv, i skal bare finde på nogle navne på nægle virksomheder inden for de ovennævnte brancher

På forhånd mange tak for svarene

//rene_graff
Avatar billede doodoo Novice
15. marts 2005 - 21:12 #1
Hardware; Merlin, Fona, ElGiganten, ElectronicWorld,
Sport; Intersport, Sportmaster
Beklædning; Code, Femilet, Only, VeroModa
Isenkram; Medusa, Nielsen, Thrane
Avatar billede rene_graff Nybegynder
15. marts 2005 - 21:18 #2
det må helst ikke være nogle bytiker der findes, nogle helt nye navne, hvis i kan finde på nogle
Avatar billede doodoo Novice
15. marts 2005 - 21:21 #3
Så har du nok formuleret dig lidt forkert =)
men mit bedste bud til dig er nok: GRAFF

hvis det er dit efternavn er der nok ingen der har det, og det kan jo betyde alt hih ;)
Avatar billede rene_graff Nybegynder
15. marts 2005 - 21:23 #4
:) det må gerne have ordet i betydning til virksomheden, feks ved hadware tv og radio: ram,en, i må også godt inkludere de ord jeg har brugt..
Avatar billede rene_graff Nybegynder
17. april 2005 - 23:15 #5
¨lukker