Avatar billede golden-dream Nybegynder
15. marts 2005 - 10:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

glemt data inden reinstallation

Har lige fået min PC reinstalleret, nu kommer jeg i tanke om at jeg har glemt at tage backup af noget data som har ligget på min maskine - jeg er godt klar over at man kan få det gendannet med noget software - men det skal være noget freeware - nogen der kender til sådan et program ?
Avatar billede kalp Novice
15. marts 2005 - 10:39 #1
GetDataBack fra runtime.org
Avatar billede kalp Novice
15. marts 2005 - 10:39 #2
Det er godt nok trial men mener altså man må hente data i den periode.. ellers
http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. marts 2005 - 11:03 #3
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 13:17 #4
sandsynligheden for du kan genskabe noget nu, er MEGET lille, men selvom du ønsker et freeware prg, så vil jeg også anbefale getdataback, men sæt ikke dine forhåbninger alt for højt.
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 02:53 #5
spørger?
Avatar billede golden-dream Nybegynder
21. juli 2005 - 00:22 #6
tak for hjælpen