Avatar billede taitech2006 Nybegynder
12. marts 2005 - 14:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hjælp til session i popup message

Jeg har en popup message box på en af mine sider, hvordan får jeg vist en session i den jeg har forsøgt mig således:

www.danling.dk/exp.jpg

"Ja jeg ved godt jeg bruger dreamweaver jeg har hørt rigeligt at forklaringe på hvorfor jeg ikke skal bruge det", så de bedes gerne undlades...

Jeg smider lige kildekoden til popup message boksen:

<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" onLoad="MM_popupMsg('<%=Session(\"venfoj\")%>\r--------------------------------------------------------\rBlev tilf&oslash;jet til din liste over venner...')">
Avatar billede moejensen Nybegynder
12. marts 2005 - 14:39 #1
hvordan kommer det ud du har nu?
Avatar billede taitech2006 Nybegynder
12. marts 2005 - 14:57 #2
her er et billede af den fejl som jeg får nu:
www.danling.dk/exp2.jpg
Avatar billede moejensen Nybegynder
12. marts 2005 - 15:07 #3
hvad står der i linie 271
Avatar billede taitech2006 Nybegynder
12. marts 2005 - 22:31 #4
kildekoden: den som står i beskrivelsen af problemet,

linie 271: <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" onLoad="MM_popupMsg('<%=Session(\"venfoj\")%>\r--------------------------------------------------------\rBlev tilf&oslash;jet til din liste over venner...')">
Avatar billede moejensen Nybegynder
12. marts 2005 - 22:53 #5
prøv lige med det her:

<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" onLoad="MM_popupMsg('<%=Session("venfoj")%>\r--------------------------------------------------------\rBlev tilf&oslash;jet til din liste over venner...')">
Avatar billede taitech2006 Nybegynder
13. marts 2005 - 00:21 #6
tak det virkede smid et svar...
Avatar billede moejensen Nybegynder
13. marts 2005 - 09:37 #7
det er godt at høre.