Avatar billede *julia* Nybegynder
27. marts 2001 - 09:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mangeler noget om kuglefisken fugo

Ja jeg mangler noget om denne fisk...er der nogen der kan hjælpe mig...
Avatar billede limemedia Nybegynder
27. marts 2001 - 09:38 #1
kuglefisken fugo... du er i kategorien Webservere : Generelt .)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. marts 2001 - 09:38 #2
Jeg søgte på nettet i går, men der var desværre ingen oplysninger om fugo. Du kan prøve at kontakte et saltvands akvarie i Japan eller andre lande i området. Du kan også prøve at kontakte Danmarks Akvarie.

/per
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. marts 2001 - 09:39 #3
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. marts 2001 - 09:39 #4
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. marts 2001 - 09:43 #5
hmm, der er en del på japansk, men det kan vel ikke være til megen hjælp

//Anders
Avatar billede manon Nybegynder
27. marts 2001 - 12:43 #6
*julia* >>
Vil du ikke være ssød at lukke dine andre spm. før du spørger videre.

Som vi har snakket om tidligere, så er der KUN engelske sider omkring kuglefisken.

Eks.: http://www.epitonic.com/artists/fugosushi.html

Ellers er det - som jeg tidliger også har skrevet, muligt for dig at gå ind på danske søgemaskiner og søge på alle de tænkelige ord du kan finde på.

\\manon
PS: Dine spm. skal du oprette i \"Fri dabat\" kategorien, medmindre det har noget med den enkelte kategori at gøre.