Avatar billede zhyco Nybegynder
11. marts 2005 - 17:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

spooler sub system app fejl??

Hej.
Jeg har et problem med mine printere. Min computer kan ikke finde dem, og derfor ikke printe. hver gang jeg starter min computer, printer min laserprinter (primærprinteren) 9/10 sider ud, som var det sidste job den blev sat i gang med. Når den så har nået de 9 sider kommer det så kendte popup, om man vil sende en fejlrapport, i dette tilfælde omkring programmet spooler sub system app. Der er ingen printere at se på computeren, og hvis man prøver at tilføje en, protesterer windows (XP SP2), og siger at programmet spooler system ikke kører. Kan nogen hjælpe??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. marts 2005 - 18:30 #1
Klik start | kør, skriv services.msc og tryk enter.
Fint Print spooler i oversigten, højreklik den og vælg stop.

Åbn så en stifinder og find disse mapper:
C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS
c:\windows\system32\spool\drivers\w32x86

Slet indholdet af begge mapper.

Herefter kan du genstarte og se om det løste problemet.

Jeg har mistanke om at der er et ødelagt printjob som crasher print spooleren.

Endvidere er der mere information her:
http://support.microsoft.com/kb/810894
Avatar billede zhyco Nybegynder
12. marts 2005 - 15:42 #2
Hey tonnybrandt.

Mange tak for svaret. Det hjalp :)
Smid et svar, og så skla jeg smide pointene til dig
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. marts 2005 - 15:49 #3
Her er svaret *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. marts 2005 - 13:33 #4
Takker for point :)