Avatar billede thuka Nybegynder
10. marts 2005 - 19:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til 98

Var nede ved min bedstemor og skulle ordne hendes computer som køre med 98 (fuck!!!)
Problemet var at hver gang hun tændte den spurgte den om adgangkode og brugernavn (kan springes over med annuller) det andet problem var at når hun skulle på internettet (med hendes modem... SUK) så ville den ikke gemme hendes adgangskode. Der hvor man skulle trykke gem adgangskode var der men man kunne ikke sætte den til det...

Nogen der lige vil guide mig til denne her ? :)
Avatar billede hvilsom Nybegynder
10. marts 2005 - 19:56 #1
Hej,
Slet .pwl filerne og indtast et blankt password (enter) når du bliver bedt om det, så skulle du få mulighed for at gemme dial-up password etc.

Art
Avatar billede thuka Nybegynder
10. marts 2005 - 19:57 #2
Hvor finder jeg dem? via søg eller hva. har prøvet at slette gamle passwords via "slet gamle password" knappen
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. marts 2005 - 20:00 #3
Mener at hvis man blot ikke skriver noget, ved opstart, der er et trick her >> http://pchjaelpen.dk/12-WindowsTipsTricks.htm
i egenskaber for forbindelsen.."husk adgangskode"..faktisk ala xp og lign.
Avatar billede thuka Nybegynder
10. marts 2005 - 21:46 #4
1000 tak bartfreak, halvdelen af pointsne til dig. men så mangler vi bare det andet spørgsmål " var at når hun skulle på internettet (med hendes modem... SUK) så ville den ikke gemme hendes adgangskode. Der hvor man skulle trykke gem adgangskode var der men man kunne ikke sætte den til det..."
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
11. marts 2005 - 13:38 #5
Prøv med tveak. Kan hentes her, hvis du ikke har den:
http://www.helpwithwindows.com/windows98/tune-16.html
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 16:54 #6
modem problem >i egenskaber for forbindelsen.."husk adgangskode"..faktisk ala xp og lign.