Avatar billede lone_a_p Praktikant
10. marts 2005 - 15:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan man bare liste sine søgeord i én lang række?

Jeg har en tekst, som kun søgemaskinerne ser - fordi jeg bruger frames, brugerne ser noget andet.

KUNNE jeg blot liste en masse søgeord som f.eks.

Hjemmesiden indeholder opskrifter, fedtindhold, energifordeling, madplan, fødevarer, slankeprogram, kalorieforbrug, næringsstoffer, forbrænding, fedtforbrænding, mad, slankemad, fedtfattig mad, kostprogram, diæt, kalorieforbrænding, fedtenergiprocent, kostcirkel

osv osv .....

Hvad siger du? Jeg vil gerne høre argumenter både for og imod...

Mvh Lone
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
10. marts 2005 - 17:19 #1
Hvis du tænker på ...

<META NAME="KEYWORDS" CONTENT="ord 1,ord 2,ord 3">

... så har disse ord ingen betydning overhovedet for dit web site's synlighed. Denne tag hører 90'erne til ...

Vil du opnå en god synlighed på nettet, så skal du bygge et site med godt indhold, med mange henvisninger og uden brug af frames og database henvisninger.
Husk at benytte beskrivende <TITLE> og <DESCRIPTION> for hver side.

Jeg kender ingen lette genveje - mere ... :-)

Mvh
Jesper
Avatar billede thesheriff Nybegynder
10. marts 2005 - 22:05 #2
Læs evt. denne artikel, der forklarer lidt om Googles måde at søge på:

http://www.illvid.dk/polopoly.jsp?d=144&a=2334
Avatar billede lone_a_p Praktikant
10. marts 2005 - 22:24 #3
Jeg tænker på følgende:

<HTML>
...
<FRAMESET>
...
<BODY>
Hjemmesiden indeholder opskrifter, fedtindhold, energifordeling, madplan, fødevarer, slankeprogram, kalorieforbrug, næringsstoffer, forbrænding, fedtforbrænding, mad, slankemad, fedtfattig mad, kostprogram, diæt, kalorieforbrænding, fedtenergiprocent, kostcirkel
</BODY>
</HTML>

Da jeg bruger frameset er det kun søgemaskinerne, der nu læser i body. Og jeg skal kun have min første side i søgemaskinerne.

Er dette en mulighed? Eller vil jeg blive blacklistet?

Hvad har du af kommentarer til netop dette?
Avatar billede lone_a_p Praktikant
10. marts 2005 - 22:25 #4
og der skal selvfølgelig være mange flere ord end eksemplet viser ...
Avatar billede lone_a_p Praktikant
07. september 2005 - 13:17 #5
hey - længe siden dette spørgmål er oprettet, men jeg vil stadig gerne høre nogle svar på mine seneste indlæg
Avatar billede lone_a_p Praktikant
10. september 2005 - 08:57 #6
Tak for respons :)