Avatar billede joachims Nybegynder
08. marts 2005 - 12:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mit Norton antivirus bliver slået fra

Jeg kan godt starte Norton 2004, men Auto-Protect og email-scanning er slået fra.
Når jeg prøver at "enable" dem sker der ingenting... er det en fejl i programmet eller en virus? Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede levich Nybegynder
08. marts 2005 - 12:15 #1
Jeg ville prøve at afinstallere programmet, genstarte computeren og geninstallere det.
Avatar billede joachims Nybegynder
08. marts 2005 - 12:23 #2
det er bare svært da jeg skal til at registrere det igen... og sidste gang ville det ikke lade sig gøre så jeg var nød til at gøre det over telefonen
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. marts 2005 - 12:43 #3
Intermission:

Hey jeg ville bar lige indskyde en kommentar..
jeg bruger www.free-av.com som er en GRATIs virus scanner hvis du ikke bruger det i dit firma.

og så synes jeg at Norton err total ribboff at forlange 200,- kr pr år når det bruger så meget CPU tid,
Her til skal det så lige siges..
det er dog ret stabilt i download. free-av har det med at gå ned når der udkommer en ny opdate da det er så brugt.
men det er i alt fald et anbefalesels værdigt program da det er så lille og det er stabilt som en i helvede...
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. marts 2005 - 12:44 #4
Ups firewall.. sorry

mend ere r den del gratis firewalls som også er gratis...
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. marts 2005 - 12:45 #5
Øhhh nu er jag da total forvirrret
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. marts 2005 - 13:14 #6
Jeg mener der findes en virus der slår Norton fra. Søger lige efter det.

Jeg bruger Avast antivirus. Det er gratis og med daglige opdateringer.....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. marts 2005 - 13:49 #7
Her er et eksempel på en virus du kan være inficeret med. Men da det nok er svært at sige hvilken virus det er helt nøjagtigt, syntes jeg at du skal prøve en online virus scanner.

http://smallbusiness.itworld.com/4385/040315newbagel/page_1.html
Avatar billede joachims Nybegynder
27. maj 2005 - 00:58 #8
luk