Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2005 - 12:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Digital kamera som eksternt drive i XP?

Hej eksperten,

Jeg har via en kortlæser lagt en mappe med filer ind på mit mem-card til mit digicam. Problemet er så bare at denne mappe ikke er til at finde i XP, da kameraet automatisk kommer frem som, ja kamera og derfor åbner billedmappe automatisk.
Findes der ikke en måde man kan komme til alt på kortet?

På forhånd tak,

Graverholt
Avatar billede vejmand Juniormester
08. marts 2005 - 12:20 #1
Kan du ikke gå i:
Denne computer -> Kamera -> Højreklikke og vælge stifinder?
Avatar billede screem_brille Novice
08. marts 2005 - 13:24 #2
DEt er nememre med windows tasten + e den åbner også stifinder ;)
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2005 - 17:25 #3
Mappen er stadig ikke tilgængelig!
Avatar billede milter Ekspert
09. marts 2005 - 20:42 #4
Mener du, at mappen er der, men du kan ikke åbne den, eller kan du slet ikke se den?
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2005 - 00:48 #5
Åbner jeg memorykortet i en kortlæser er der undermapper inden mappen hvor billederne gemmes i. Jeg har selv smidt en mappe med dokumenter uden for billedmappen, men i XP åbner den billedmappen automastisk så;
Jeg kan slet ikke se mappen
Avatar billede milter Ekspert
10. marts 2005 - 01:49 #6
Har du prøvet, som vejmand og screem brille foreslår, at åbne kortlæseren i Stifinder?

Og musen er vel ikke smuttet, da du gemte mappen, så den er havnet et andet sted :)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2005 - 09:49 #7
Jeg åbner ikke via en kortlæser, men via USB-kablet og det er dér mappen ikke er der. Den er ikke smuttet for den er der når jeg bruger en kortlæser, men har brug for at kunne åbne via USB-kablet.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2005 - 10:54 #8
Igen igen, kan du ikke se mappen via stifinderen?

Det er vel ligegyldig om det er via USB eller via kortlæser?

>>>Kan du ikke gå i:
Denne computer -> Kamera -> Højreklikke og vælge stifinder?<<<
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2005 - 01:19 #9
Jeg kan se den i stifinder via kortlæser
Jeg kan IKKE se den via stifinder via USB-kabel

og det er ikke ligegyldigt for har ikke noegn kortlæser til rådighed for tiden og ville derfor vide om der var en anden måde!
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2005 - 02:48 #10
Luk spm