Avatar billede kakke Nybegynder
08. marts 2005 - 10:35 Der er 3 kommentarer

login / brugerstyrring ved hjælp af password

jeg  benytter mig i dag af .htaccess men vil gerne undersøge om der er andre muligheder som evt er mere sikre, mere avanceret eller som bedre kan indbygges i designet?

Det handler om at noget indhold kun skal være tilgængeligt for personer med password.

Et nyt behov jeg har er at nogle bruger med password gerne på have rettigheder til at kommentere eller til at ligge indhold på
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2005 - 10:40 #1
Jeg kan sende noget asp/access login system til dig i aften... så kan du selv vurdere det:)
Avatar billede kakke Nybegynder
01. april 2005 - 08:23 #2
Hej Kalp

sorry jeg ikke har svaret men har ikke været online i en måned pga af travlmed med opgaver.

carsten@kudskjensen.dk
Avatar billede kalp Novice
01. april 2005 - 08:29 #3
sendt