Avatar billede michaelc Nybegynder
08. marts 2005 - 09:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem efter ændring af navn

Hej Eksperter,

efter ændring af navnet på en bruger, må han ikke "complete" To Do´s, hans mails er også registreret som ulæste. Er dette logisk eftersom han jo ikk´ har det samme navn ? Er navnet ændret forkert ? Hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede jogii Nybegynder
09. marts 2005 - 00:02 #1
Hans postkasse har en indstilling i ACL der gør/giver serveren (AdminP) lov til at ændre "navne" når disse ændres ved. feks. omdøbninger. Denne process kan gå ind i alle dokumenter for den pågældende database og erstatte det gamle navn med det nye.

Jeg tror dog ikke man kan udnytte dette og sætte flaget efterfølgende. Nogle gange kan man gå ind i ADMIN4.NSF og reaktivere AdminP requests.
Avatar billede michaelc Nybegynder
18. marts 2005 - 08:07 #2
Jeg "løste" det ved, at brugeren slettede sine To-Do´s og oprettede dem igem i det nye navn. Jeg kunne ikke reaktivere AdminP requests...

Takker for ideen..

Tillader mig at lukke
Avatar billede jogii Nybegynder
18. marts 2005 - 08:35 #3
Du kunne også have skrevet en agent der omdøbte navnet i felterne
  Chair
  ChairCN
  From
  Principal
Svar lidt hurtigere næste gang, der plejer at være mange flere løsninger på lager :-)