Avatar billede taitech2006 Nybegynder
05. marts 2005 - 18:22 Der er 5 kommentarer

Opdatering af side

Jeg skal bruge en kode som kan opdater en side i en iframe uden at det blinke, altså den skal opdater konstant, men uden at vinduet blinker helt vildt...

jeg tænkte på om der var nogen af jer der måske kender et javascript der kan opdater istedet for?
Avatar billede olebole Juniormester
06. marts 2005 - 08:00 #1
<ole>

Det kræver bunker af ekstra oplysninger om den sammenhæng, hvori det skal bruges. Er det til en chat, kan du prøve at kikke på denne her:
  http://tjenester.dk/x-codes.dk/eksperten/chat/

Det er et lille skelet til en chat, der opdaterer uden blink .... men det kræver, du ikke er helt JavaScript-noob  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede taitech2006 Nybegynder
06. marts 2005 - 14:50 #2
nu skal det lige sige at det ikke skal bruges sammen med MySQL, men sammen med ASP og MS Access via ODBC
Avatar billede taitech2006 Nybegynder
06. marts 2005 - 14:51 #3
nej det skal nu godtnok bruges til en shoutbox som jeg vil have inde på min side, så ja man kan vel godt kalde det for en lille chat
Avatar billede roenving Novice
07. marts 2005 - 14:12 #4
Blinket skyldes, at der i det øjeblik, det tager browseren at beregne udseendet, ikke kan vises andet end browserens default-baggrund, så det kræver den type løsning, ole peger på !-)
Avatar billede taitech2006 Nybegynder
15. marts 2005 - 09:38 #5
ja men kan det bruges sammen med MS Access og ODBC uden om MySQL