Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 13:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mail eller ikke mail.

Enten får jeg mails fra spørgsmål jeg deltager i eller også gør jeg ikke - det er meget blandet - andre med samme problem?

Desuden har info fra teamet BAG eksperten VIRKELIG noget at leve op til vedr. info om div. problemer og om der arbejdes på dem....
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 13:51 #1
Desuden har info fra teamet BAG eksperten VIRKELIG noget at leve op til vedr. info om div. problemer og om der arbejdes på dem....

rettes til: Desuden har teamet BAG eksperten VIRKELIG noget at leve op til vedr. info om div. problemer og om der arbejdes på dem....
Avatar billede hcma Novice
05. marts 2005 - 14:06 #2
det samme her, og sommetider kommer der også mystisk udseende mails (nok ren html) hvor links ikke virker, men går man ind og tager dem via Eksperten.dk's forside kan man sagtens åbne dem.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. marts 2005 - 14:20 #3
jeg oplevede noget mystisk i går, jeg bruger gmail som fungerer rigtig godt med selv at sortere spam mail fra, men da jeg tilfældigt kiggede i spam boksen, lå der en mail fra en tråd jeg deltog i herinde.. om noget er gået galt fra eksperten så den er blevet genkendt som spam eller om det er gmail der fejlede ved jeg ikke, men hvis i bruger gmail er det nok en god ide at tjekke spam boksen efter en gang imellem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 15:09 #4
Se...ikke en eneste mail herfra - men i http://exp.dk/spm/597127 får jeg mail... :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 15:10 #5
Bruger godt nok Safemail fra Telia stofanet - men mailrobot@exp.dk er sat til altid at blive accepteret...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2005 - 20:05 #6
lukker - ingen reaktion fra eksperten er IKKE acceptabelt!!!
Avatar billede nopsen Ekspert
08. marts 2005 - 22:13 #7
enig! intet hjælper.. ikke meget fungerer.. eksperten har vendt alle ryggen så længe nu, at tilliden til bedring fremover er helt væk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2005 - 20:43 #8
hmm...
Dette har jeg ikke selv gjort :(
Der var vinge i "Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager." under http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=prefs