Avatar billede tholse Nybegynder
04. marts 2005 - 18:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilkobling af 2 computere med router og PPPoE

Hejsa... :o)

Min broadcom forbindelse er lige blevet lavet om til PPPoE,jeg havde ingen problemer med at oprette forbindelse til nettet igennem min stationære computer heller ikke efter det blev til PPPoE, nu har jeg så fået en bærbar på arbejdet og har købt en Jensen Router 2.
Jeg har sat routeren til og sat min stationære til. Min stationære får tildelt en ip af routeren, så det ser fint ud, men hvordan får jeg min router til at ringe op ved hjælp af PPPoE????

Kender ikke noget som helst til routere...... :o)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. marts 2005 - 19:23 #1
Det er forskelligt fra router til router hvor man gør det henne, men du skal ihvertfald ind i routerens opsætning. Det kommer man normalt ved at skrive routerens ipaddresse ind i en browser.
F.eks.: http://192.168.0.1

Her skal du så logge ind, og brugernavn og password vil stå i opsærningsvejledningen til routeren
Når du er kommet ind skal du ind under wan og finde ppoe og sætte det op.
Avatar billede tholse Nybegynder
04. marts 2005 - 19:44 #2
Sejt, det lykkedes sgu.. Hvordan giver jeg dig dine 200 point?... :o)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. marts 2005 - 19:46 #3
Jeg lægger så et svar, som du kan acceptere :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. marts 2005 - 00:34 #4
Du accepterer et svar ved at markere navnet nede til venstre og trykke accepter.
(hvis du ikke vidste det) *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. marts 2005 - 11:46 #5
Takker for point :)