Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
04. marts 2005 - 09:59 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Google søgning melder browswefejl

Når jeg søger med Google under"Nettet", kommer explorer med en fejlmelding og lukker internet. Ved søgning på Google "Billeder", "Grupper" og "Katalog" samt ved søgning med andre søgemaskiner er der ingen problemer.
Avatar billede kalp Novice
04. marts 2005 - 10:04 #1
Start med denne
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak den og kør den udpakkede fil. genstart og se om det hjalp

Virker det ikke...

Download hijackthis herfra
http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4212&sp=Hijackthis
eller
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4234&sp=title

scan og kopir en log herind
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
05. marts 2005 - 17:09 #2
Punkt 1 hjalp ikke, men her er en log-fil

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 08:23:46, on 24-02-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE\opware32.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\LightSurf\Common\IconMgr.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Programmer\LightSurf\Color Indicator\TICIcon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
E:\Download\HiJackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.msn.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.02.3000.1002\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [uFLYyEaL] C:\WINDOWS\msaruucw.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Parallel Tasking] C:\Programmer\Parallel Tasking\ptask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Omnipage] C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE\opware32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe

O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [- ] C:\WINDOWS\msaruucw.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Startup: BJ Status Monitor Canon BJC-6100 (BJRSTR).lnk = C:\Documents and Settings\Edmund\cnmss25.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: LightSurf.lnk = C:\Programmer\LightSurf\Common\IconMgr.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {2FC9A21E-2069-4E47-8235-36318989DB13} (PPSDKActiveXScanner.MainScreen) - http://www.pestscan.com/scanner/axscanner.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: InCD Helper - Ahead Software AG - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

Med venlig hilsen
Edmund
Avatar billede kalp Novice
05. marts 2005 - 17:42 #3
Jeg ser på den nu
Avatar billede kalp Novice
05. marts 2005 - 17:47 #4
Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.
Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer - klik "Fix checked":

R3 - Default URLSearchHook is missing
O4 - HKLM\..\Run: [uFLYyEaL] C:\WINDOWS\msaruucw.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Parallel Tasking] C:\Programmer\Parallel Tasking\ptask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [- ] C:\WINDOWS\msaruucw.exe

Denne hvis du ikke kender den
O4 - Startup: BJ Status Monitor Canon BJC-6100 (BJRSTR).lnk = C:\Documents and Settings\Edmund\cnmss25.exe

Åbn Stifinder, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Find og slet

Filer

C:\WINDOWS\msaruucw.exe

Mapper

C:\Documents and Settings\Edmund\ ----> Denne skal du egentlig ikke slette bare lige tjecke.. ligner ikke snavs.
C:\Programmer\Parallel Tasking\

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files

Slet alt den finder..

Genstart normalt og kopir en ny log herind så jeg kan se om vi fik det hele med eller om noget er blevet overset:)
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
05. marts 2005 - 19:33 #5
Har prøvet noget lignende før, derfor et såørgsmål for at gøre det rigtigt: Skal systemgendannelse ikke slås fra, inden jeg starter
Avatar billede kalp Novice
06. marts 2005 - 01:11 #6
edmundlarsen det må du gerne...

Positive ved det:
Hvis der er virus i dine gendannelses filer ryger de også

Negative ved det:
Hvis noget går galt så har du ikke noget gendannelsespunkt.. måske.

Og hvis du vælger nummer et hvilket ikke burde være et problem så skal du bare huske at slå det til igen.. for jeg glemmer det sikkert:)
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2005 - 13:25 #7
edmundlarsen ?
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
08. marts 2005 - 16:59 #8
Jeg kommer tilbage i morgen onsdag
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
09. marts 2005 - 09:42 #9
Jeg har nu kørt de ovennævnte ting. 04 - Startup: BJ Status Monitor er et overvågningsprogram til min printer BJC-6100.
C:\WINDOWS\msaruucw.exe fandt jeg ikke.
I temporary internet files kunne jeg ikke slette Index.dat
Tilsyneladende er problemet med Google fjernet, jeg har dog ikke søgt meget endnu.
Ny log følger herunder:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 09:32:58, on 09-03-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE\opware32.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\LightSurf\Common\IconMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
C:\Programmer\LightSurf\Color Indicator\TICIcon.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\cnmsm25.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Edmund\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.msn.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.02.3000.1002\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.3000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Omnipage] C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE\opware32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Startup: BJ Status Monitor Canon BJC-6100 (BJRSTR).lnk = C:\Documents and Settings\Edmund\cnmss25.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: LightSurf.lnk = C:\Programmer\LightSurf\Common\IconMgr.exe
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: WinZip Quick Pick.lnk = C:\Programmer\WinZip\WZQKPICK.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\Msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\Msjava.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {2FC9A21E-2069-4E47-8235-36318989DB13} (PPSDKActiveXScanner.MainScreen) - http://www.pestscan.com/scanner/axscanner.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Ahead Software AG - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 09:47 #10
Det lykkedes loggen er fin nu
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
09. marts 2005 - 09:57 #11
Jeg takker mange gange for hjælpen.
Med venlig hilsen
Edmund Larsen
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 09:58 #12
Får du browser fejl mere?

Hvis ikke så markere du mit navn nede i venstre hjørne og trykker på accepter:)
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
09. marts 2005 - 10:56 #13
Det var for tidligt, jeg råbte hurra, fejlen er der stadig
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 11:06 #14
Genstart i fejlsikret tilstand

Download CWShredder
http://www.mdegn.dk/download/CWShredder.exe
Kør CWShredder, afbryd din internetforbindelse fysisk (stikket ud), luk alle vinduer undtaget cwshredder
Klik på Fix, den scanner nu, når den er færdigt klik på Next, klik på Exit.

http://cexx.org/lspfix.zip
Kør først LSPfix, sæt flueben i I know what I am doing, klik på finish, genstart så burde det virke.

Genstart i normal tilstand se om det virker
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
09. marts 2005 - 11:54 #15
Det hjalp ikke, men skulle de ting, som Lspfix skrev i venstre rude være flyttet til højre rude, inden jeg trykkede Next
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 12:00 #16
Genstart i fejlsikret tilstand.

Kig i denne folder C:\Windows\system32 og se om du kan finde denne fil mslsp.dll
Slet den!

Hvis din forbindelse til nettet ryger skal du køre LSP fix igen

Stadig problemer?

Se om du har C:\windows\system32\dsmanager.dll
Hvis ja, omdøb filen til dsmanager.dli

Genstart, og hvis problemet bliver fixet, så slet filen. Ellers omdøb den tilbage
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
09. marts 2005 - 12:47 #17
Jeg kunne ikke slette filen mslsp.dll i fejlsikret tilstand

Jeg har ikke C:\windows\system32\dsmanager.dll
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 12:53 #18
Download Kill !t 2.0 (Vi skal bruge den senere)

Herfra som Jar fil
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4238&sp=title

Herfra som Exe fil
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4237&sp=title

Evt. begge hvis du den ene ikke skulle virke.. de fylder samlet 250kb maks

Start kill !t
skriv stien ind i tekst området og tryk på "Kill"

stien er vel..

c:\windows\system32\mslsp.dll

kopir og sæt denne linje ind evt.

gør det i fejlsikret.. se om den blev slettet.

ellers skal du slette den via. killbox
http://www.spywareinfo.dk/download/KillBox.zip
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
09. marts 2005 - 17:18 #19
Ingen af programmerne kunne slette filen
Kill !t påstod, den havde slettet, men det havde den ikke
Killbox kom med en besked om, at den ikke kunne slatte filen
alt i fejlsikret tilstand
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 19:18 #20
edmundlarsen du skal bruge killbox og slette filen i normalt tilstand.. her vælger du at den skal slettes "On reboot"
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
09. marts 2005 - 22:42 #21
Jeg tror virkelig, det lykkedes nu
mslsp.dll er slettet
Som du antydede, kunne jeg ikke komme på nettet bagefter, men ved at køre LSPfix kunne jeg igen komme på nettet
Jeg har prøvet at søge et par gange på Google uden problemer
Skal jeg bare slette de downloadede filer igen?
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 22:44 #22
yes:) og problemet skulle da også være løst!:)
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
09. marts 2005 - 22:52 #23
Lige et spørgsmål:
Min MSN værktøjslinie er blevet slettet ved det, jeg har foretaget. Vil du anbefale, jeg ikke installerer den igen?
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 23:06 #24
Vil da ikke mene der kommer snavs i den så det kan du godt:)
Avatar billede edmundlarsen Nybegynder
09. marts 2005 - 23:11 #25
Jeg takker mange ganhe for hjælpen. Selv om det tog sin tid, var det da både hurtigere og nemmere end en formatering og geninstallation af alle programmer. Har heldigvis min harddisk partitioneret, hvis uheldet skulle dukke op.
Avatar billede kalp Novice
09. marts 2005 - 23:51 #26
selv tak:) glad for vi kunne løse det;)