Avatar billede bobbedude Nybegynder
03. marts 2005 - 13:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fra Access til MySql spørgsmål

Jeg har installeret MySql 4.10.1 og samtidig købt mysqlstudio der jo minder ganske lidt om Access men det virker upåklaligt og der er virkelig kommet fart på.

Eneste problem jeg har er at når jeg kikker i mappen med min database ja så er der kun 6 filer med navnet på de tabeller der er og de fylder kun 56kb hvilket er lidt underligt for min gamle database var på et par mega og indeholdte lidt over 4000 poster.

Jeg har hørt at der er flere forskellige database typer i access men jeg ved ikke hvilken jeg har og hvordan jeg evt. kan skifte den til et andet format.

Da mappen ikke indeholder data er det lidt omsonst at tage en backup af den men det ville jeg jo rigtig gerne.
Avatar billede trer Nybegynder
03. marts 2005 - 14:55 #1
prøv at stille spørgsmålet i MySQL gruppen fremfor MsSql...
Avatar billede bobbedude Nybegynder
03. marts 2005 - 17:41 #2
ups sorry