Avatar billede htmlkongen Novice
28. februar 2005 - 13:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Måske kan man undgå "lig nu det svar"

Hvis nu man ikke har muligheden for at ligge kommentar/svar så ligger man bare en kommentar automatisk... Så kan opretteren selv bestemme hvem der skal ha det accepterede svar. På den måde undgår man den situation om man nu skal ligge svar, pointliderlig etc ...

Er det en god idé - eller er jeg helt ude i tågen? ;)

PS: Gir ét point :)
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2005 - 14:01 #1
Det er faktisk én af de ting vi snakkede om på vores sidste CoAdmin møde, og måske bliver det også sådan engang i fremtiden ;)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
28. februar 2005 - 14:14 #2
så er der blot problemet med dem som ikke vil have point som fx erikjacobsen (tror jeg nok han hedder) så kan det ske der ryger et par gode brugere?
Avatar billede snowball Novice
28. februar 2005 - 14:27 #3
Det er vel ikke anderledes end det er nu, for så må de jo bare stadig gøre folk opmærksomme på at de ikke ønsker point.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
28. februar 2005 - 14:53 #4
tjae nu kan de jo undgå point ved kun at lægge kommentare - hvis en kommentar kan give point kan de jo ikke undgå at kunne blive tildelt nogen
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2005 - 15:06 #5
Jeg læste en anden brugers kommentar til dette for et stykke tid siden.
Han skrev at forskellen på en kommentar og et svar er hvor sikker man er på det man skriver.
Det vil sige at han skrev et svar når han var xx% sikker på sit svar - ellers var det en kommentar.
Det synes jeg er fornuftigt. Læg et svar når du er sikker - tror man kun, så må det være en kommentar.
Så kan det jo egentligt være ligegyldigt om nogen tror man er pointliderlig.

P.S.
Jeg forventer at få det ene point :o)
Avatar billede htmlkongen Novice
28. februar 2005 - 15:53 #6
Snowball >> Super - det vil glæde mange brugere tror jeg :D

Elskermad.dk>>> Jeps, det må man kunne finde en lløsning på. Glemte lige gode gamle erik - det skal man respektere at de ikke vil ha point. En mulighed var evt. at man kunne slå det fra i sin indstillinger. Når folk så ville acceptere og gi point kommer der en meddelse om at brugeren ikke ønsker point :)

Ulrikchristensen>> Jeps, jeg ligger heller ikke svar før folk beder mig om det, eller hvis jeg ved at jeg er 99 % sikker på mit svar... :)

Du skal nok få det point så ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2005 - 21:43 #7
Dit forslag lyder faktisk ret godt. Så bliver det heller ikke en "tilfældig" der har lagt et svar der får pointene. Og brugeren bliver tvunget til at tage stilling til hvem der skal have pointene.
Avatar billede htmlkongen Novice
01. marts 2005 - 09:41 #8
Jeps præcis. Håber at det bliver vedtaget - vi har nogle dygtige CoAdmins, men hvad med Admin? vi må se med den nye administration.... :) Håber kun det bedste :D Tak for hjælpen alle. Og pointene? De går til ulrik :) (Det er sådan en mulighed jeg har) hehe
Avatar billede boxer Nybegynder
01. marts 2005 - 10:42 #9
Tak for point :o)
Det eneste problem ved dette er at det udelukker muligheden for at lukke et spørgsmål automatisk. Se:
http://www.eksperten.dk/spm/594778

htmlkongen>> Hvis du smider et svar der, skal du nok få alle pointene.
Avatar billede htmlkongen Novice
01. marts 2005 - 12:31 #10
Nå ja ... Men man må unne finde en løsning så det kører perfekt :)

:)
Avatar billede htmlkongen Novice
01. marts 2005 - 12:31 #11
(jeg har lagt svar) :)
Avatar billede per1291 Nybegynder
03. juni 2005 - 23:14 #12
Hej -
Jeg gik herind for at foreslå at man skulle have mulighed for at give points til en kommentar. Men det er vist det I allerede er blevet enige om.
Hilsen  Per