Avatar billede lamma Nybegynder
27. februar 2005 - 10:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Huske adgangskode v log on

Når jeg åbner outlook express, skal jeg først vælge send/hent for at kunne checke om der er ny mail, herunder bliver jeg bedt om adgangskode...

I forbindelse med indtastning af adgangskode får jeg muligheden for at bede outlook huske min adgangskode, men kan ikke sætte flueben i denne lille boks...hvorfor ikke ?

Hvis jeg f.eks har outlook express åben i et minimeret tilstand samtidig med at jeg f.eks surfer via explorer og vælger at maximere outlook express for at se om der er ny mail finder den ingen nye mail selv om jeg bruger send/hent. Hvis jeg derimod lukker outlook express helt for derefter at åbne den igen...så finder den pludselig nye mails...

Mit ønske:  Når jeg åbner/maximerer outlook express, skal jeg automatisk (evt uden at skulle indtaste adganskode) kunne se direkte om der er ny mail...dvs at jeg ikke behøver at trykke send/hent for at kunne se evt ny mail.

Hvad/Hvordan gør jeg ?  Andre fif til outlook ?
Avatar billede pjatmail Mester
27. februar 2005 - 10:41 #1
Gå ind i "funktioner" > "indstillinger" - på fanebladet "generelt" kan du vælge om outlook skal hente når du åbner programmet, du kan ligeledes indstille hvor ofte outlook skal søge efter ny mail.
vedr. adgangskode: prøv at skrive adgangskoden og derefter markere fluebenet der hvor du beder outlook om at huske din kode.
Avatar billede lamma Nybegynder
27. februar 2005 - 11:02 #2
Jeg har forlængst opsat mine preferencer outlook express funktioner/indstillinger...

vedr adgangskode: Problemet i en nøddeskal er netop at jeg ikke kan hakke fluebenet af i omtalte dialogboks.  Jeg klikker og klikker....for at sætte flueben...men det er på nuværende ikke muligt.

Ved f.eks log on til eksperten.dk huskes automatisk min adgangskode.....

What do I do....?
Avatar billede pjatmail Mester
27. februar 2005 - 13:43 #3
Jeg kan desværre ikke hjælpe (er absolut heller ikke ekspert)
:o)
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 21:04 #4
Okay prøve følgende.. til at huske password.

Tryk På Funktioner->Konti->Post->Marker din postkasse og tryk på Egenskaber-> Tryk på servere og sæt flueben i  Husk adgangskode
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 21:05 #5
Det kan være du også lige skal indtaste adgangskoden:=
Avatar billede lamma Nybegynder
27. februar 2005 - 21:19 #6
din metode virkede første gang :-)

smid et svar og point er på vej....

kan du evt også svare på mit spm under diverse/flashplayer ??
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 21:22 #7
Jeg kan lige se på det også :)

og har også skrevet noget i dit andet spørgsmål.. angående hvordan man hurtigt klikker sig ind på spørgsmål her på Eksperten