Avatar billede pioneer2k Nybegynder
23. februar 2005 - 21:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til formmail

Hejsa

Jeg leder efter en formmail, da jeg skal lave en side, hvor man skal kunne lave en bestilling på en vare.

Det skal ikke være noget med dankort, blot så man kan udfylde en formular med fornavn, efternavn, adresse, postnummer, by, telefon, samt diverse andre felter med information om varen.

Jeg har prøvet med FormMail.pl men kan absolut ikke få det til at virke.

Jeg er kommet så langt, så jeg har fået lagt filen over på min server i ASCII og med CHMOD 755, så det skulle være i orden, men hvordan implementerer jeg min .pl fil i min htm side?

Og hvordan opretter jeg mine felter herfra?

Jeg har tidligere skrevet under perl/cgi, men der kommer ikke nogle svar, så jeg vil høre om nogle har nogle forslag til noget asp eller helt andet??

MVH Allan
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. februar 2005 - 21:44 #1
Se efter hvilke komponenter din udbyder har installeret og brug den.
Det kan väre jmail eller lign (www.dimac.com)
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. februar 2005 - 21:46 #2
Hvilket webhotel bruger du? Så kan jeg checke.
Avatar billede pioneer2k Nybegynder
25. februar 2005 - 19:03 #3
Jeg har nu fundet ud af at få FormMail.pl til at virke, men det har sq kostet blod sved og tårer :-D