Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
23. februar 2005 - 21:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Installere PEAR DB

Er det muligt at installere PEAR DB?
Jeg er hosted hos www.surftown.dk

Michael
Avatar billede arne_v Ekspert
23. februar 2005 - 21:31 #1
Så vidt jeg ved skal PEAR DB installeres på serveren og for et web hotel
må det betyde at enten er den der eller så er den der ikke, men at man ikke
selv kan installere den.
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
23. februar 2005 - 21:31 #2
PEAR::DB hvis det hjælper nogen
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
23. februar 2005 - 21:31 #3
ok
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
01. marts 2005 - 18:17 #4
jeg lukker igen, ved ikke om du vil have points, siden du ikke har svaret
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2005 - 18:34 #5
jo tak
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
01. marts 2005 - 18:37 #6
Jeg har bare erfaret at det er nemmere at følge med i almindelige kommentarer og svar man kan bruge, når man som læser kommer udefra og skal finde et svar på spørgsmålet. Særligt hvis der er mange svar/kommentarer er det nemt at finde den blå farve, og se om det er et brugbart svar eller en nitte: "points tak".

:-)