Avatar billede flim Nybegynder
23. februar 2005 - 19:49 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Fra mobil til mp3

Jeg har optaget nogle små lydklip på min N6230, og vil nu gerne lave dem om til mp3 så andre også kan høre dem.

Nogen der kender til et program der akn gøre det for mig?

På forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 19:52 #1
hvilket format gemmer din mobil filerne i?
Avatar billede flim Nybegynder
23. februar 2005 - 19:54 #2
Når jeg ser under "type" i stifinder står der:

Nokia Multimedia Player-fil
Avatar billede flim Nybegynder
23. februar 2005 - 20:21 #4
Det program har jeg hentet ;-)

Men jeg kan kun få det til at lave min filmklip (*.3gp) om til avi. Mine lydklip vil den desværre ikke acceptere - men tak for linket :-)
Avatar billede flim Nybegynder
23. februar 2005 - 20:24 #5
Hmmm - underligt. Jeg kan lave dem om til avi (som jo godt kan spilles i MediaPlayer), men ikke mp3...

Nå, men det er da bedre end ingenting.

kalp - smider du et svar som tak fordi du prøvede at hjælpe, og så deler vi de 25 point?
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 20:29 #6
Avatar billede flim Nybegynder
23. februar 2005 - 20:31 #7
Tror heller ikke det program virker. Lyd-formatet er nemlig ikke 3gp, men åbenbart Nokia's eget...

Men du får 12½ point som tak for indsatsen
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 20:33 #8
desværre.. så er den eneste mulighed nok at "optage" det imens det kører på computeren og herefter convertere det til mp3.. men du har ret de har gjort det lidt besværligt dem fra nokia:)

det er dog komisk at sony ericsson sagtens kan afspille deres format så det kan ikke være så specielt.