Avatar billede jgkl Nybegynder
22. februar 2005 - 14:05 Der er 3 kommentarer

Shared installation

Hej derude

Jeg er ude i at skulle opgradere vores 5.07a shared danske installation, hvordan gør man det , jeg har hentet alle opdateringerne til klienterne, men tør ikke bare kaste dem ned over, da de jo er delt på alle maskinerne.

Er det nødvendigt at installere på alle maskinerne, eller kan jeg nøjes med at gøre det på en maskine, da det jo er en "sharede installation"
Avatar billede jogii Nybegynder
22. februar 2005 - 20:17 #1
Officielt vil Lotus gerne have at du gør følgende:

Installer en ny shared installation ved siden af den anden (ikke oveni).
Lav derefter en mail smart install upgrade et-eller-andet inde fra administratoren, hvor der sendes en mail med en trykknap til brugerne, som gelejder dem igennem en opgraderingsprocess til en ny "Node"-install. Og voila burde du være klar. Brugerne opgraderer sig selv når de har tid og lyst.
Du kan starte med at sende opgraderingsmailen ud til nogle få/enkelte medarbejdere og teste på dem inden mailen sendes til alle brugere.
Avatar billede jgkl Nybegynder
27. september 2005 - 14:58 #2
Har nu forsøgt at købe en installations cd med notes 5.0.12 som er den sidste version, som vi burde have licens til. Men IBM har glemt vores henvendelse, og det har de hjort 2 gange nu, så nu må vi bare vente til vi skal opgradere til 6.5, forhåbentlig i næste budget år.

Læg et svar så for du point
Avatar billede jgkl Nybegynder
11. januar 2006 - 10:25 #3
Vil du have point (er i gang med oprydning af ikke lukkede spørgsmål) :-)