Avatar billede kalp Novice
22. februar 2005 - 12:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Smart funktion måske?

Jeg ved ikke lige hvor det skulle placeres eller hvordan, men synes det ville være rimelig smart med en funktion der gjorde, at man kunne se hvor mange point en anden bruger har ude. Behøver kun være der hvor han opretter spørgsmål! Bare så man kan vurdere om man skal hjælpe personen eller ej. Det besværligt, at skulle tjekke folks profiler hver gang.

Måske smart... så kan man gøre folk opmærksomme på de lige skal lukke nogen gamle spørgsmål før der kommer yderligere hjælp istedet for der bare kommer flere åbne spørgsmål.
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2005 - 12:18 #1
En sådan funktion findes som sådan allerede - Placering linket i ens profil -> http://www.eksperten.dk/toplist.phtml?s_username=kalp

Dog syntes jeg personlig det er dårlig kutyme at gå ind i et spørgsmål blot for at pointere at brugeren efter ens egen mening har for mange åbne spørgsmål (for der er jo ikke noget ulovligt i det!)
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2005 - 12:38 #2
showball>> Ikke så meget pga. mange åbne spørgsmål man kan have(kan jo være en måned gamle)... mere for gamle, åbne og løste spørgsmål.
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2005 - 12:38 #3
og jeg ved godt man kan se det der:)) men så skal man igen klikke rundt for at se det først.