Avatar billede vilsgaard Nybegynder
21. februar 2005 - 17:15 Der er 8 kommentarer

Windows Mobile 2003

Hej jeg skal til at købe en ipaq h5555 og har valgt at ville købe den i USA da den er meget billigere... men inden jeg beslutter mig ville jeg lige høre om nogen kan svare på at hvis Windows Mobile 2003 kun er på engelsk, om der så er en mulighed for at få det lavet om til dansk...  TAK...
Avatar billede _carsten Nybegynder
21. februar 2005 - 17:17 #1
Ikke mig bekendt.
Avatar billede _carsten Nybegynder
21. februar 2005 - 17:20 #2
Husk iøvrigt på, at nogle af de modeller som sælges i USA, ikke kan købes i Europa - jeg ved ikke 5555 kan købes i Europa, men det kan den vel, da du jo skriver at den er billigere i USA, jeg på en eventuel senere reperation.
Avatar billede _carsten Nybegynder
21. februar 2005 - 17:21 #3
Manglede lige et ord:      jeg tænker på en eventuel senere reperation.
Avatar billede vilsgaard Nybegynder
21. februar 2005 - 17:22 #4
det er ikke ulovligt vel???
Avatar billede _carsten Nybegynder
21. februar 2005 - 17:25 #5
Det kan jeg ikke forestille mig, det eneste problem jeg kan få øje på, er ved en eventuel reperation
Avatar billede vilsgaard Nybegynder
21. februar 2005 - 17:27 #6
ok...
Avatar billede renehinsch Praktikant
21. februar 2005 - 18:04 #7
Du kan ikke få iPAQ5555 med en dansk Windows Mobile 2003. Den der leveres i Danmark er med en engelsk version. Min er købt herhjemme - leveret af HP - og der er intet dansk i den :) Så hvis den er meget billigere i USA lyder det som en god ide at købe den der.
Der findes add-on sw som kan hjælpe - men vist ingen der konverterer til dansk
http://www.ipaqchoice.com/generic3.aspx?page=ESDHeaderOnly_636
Avatar billede webname Nybegynder
07. marts 2005 - 22:12 #8
Jeg ved ikke med PDAer men jeg ved at mn ikke må købe DIGITAL KAMERA i U.S.A. og så medbringe det til Danmark, det er vel det samme?