Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
20. februar 2005 - 23:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

infrarød over mobiæ vs. computer

Hej eksperter...
Jeg har en acer bærbar computer med infrarød port i.. jeg vil gerne overfører billeder til og fra min computer til min mobiltelefon... min computer kan godt kende min mobil, som er en samsung e700, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man overfører billederne... nogle der kan hjælpe????
Avatar billede re-flex Nybegynder
14. marts 2005 - 17:14 #1
Hvis du sender fra din computer til din mobil, vil du sikkert skulle højreklikke på den fil du vil sende og derved vælge menuen "Send To"... Ved ikke hvad menuen hedder på dansk, men vil da gætte på "Send Til". Det er samme menu, som du kan vælge, "Send til skrivebord som genvej" og lign.

Du skal muligvis have oprettet forbindelse mellem computer og telefon først.

Hvis du skal sende fra din mobil, skal du vælge den fil du vil sende. Derefter skal du nok vælge noget lign. "Send". Det kan være du får nogle muligheder såsom "Via IrDA" og lign.

Ellers må det stå i din manual til din telefon... Ellers kan du finde manualen på http://www.samsung.com/dk/support/productsupport/download/Model_Select2.aspx?type=&typecode=101050&subtype=&model=SGH-E700&fileType=UM&LSSI=/dk/module/ssi/left/lmenu_mobilephone_gsm.sec&RSSI=/dk/module/ssi/right/rmenu_mobilephone.sec
Avatar billede wonderboy_t Nybegynder
03. oktober 2005 - 15:52 #2
oki