Avatar billede viez Nybegynder
20. februar 2005 - 13:39 Der er 3 kommentarer

Dell Axim X30 eller HP ipaq 3715

Jeg står og vil gerne købe en pda, som gerne skal være godt fremme i feltet.
Den SKAL
Kunne komme trådløst på internettet, have bluetooth samt infarød.
Derudover skal den selvfølge ikke gå ned hele tiden og må gerne have et stabilt bateri.
Jeg er derfor kommet frem til at vælge mellem en af de to ovennævnte..
Hvad synes i at jeg skal vælge?
Eller har i nogle helt andre forslag på markedet?

Håber meget på jeres hjælp...
Avatar billede lonepeter Novice
21. februar 2005 - 09:56 #1
Jeg kender ikke de to modeller "personligt" men jeg har selv en Ipaq 1930 og den har jeg meget svært ved at sige noget dårligt om... :-)
Avatar billede phuc69 Juniormester
21. februar 2005 - 11:53 #2
Jeg har selv en Dell x30 og den er jeg meget glad for og kan klart anbefale den. Jeg syntes dog du skal se på en x50 pga den bedre skærm mm.
se evt. anmeldelse på www.pockefreak.dk
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
25. februar 2005 - 13:54 #3
Klart rx3715 det er en stærk multimedia maskine, med wlan, bluetooth, IR og det hele. Rx3715 er måske lidt dyrer, men den har flere specifikationer!