Avatar billede bso Praktikant
19. februar 2005 - 16:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Soft reset sætter PDAen i baglås

Hej Experter.
Efter at min HP 2210 var gået tom for strøm, kørte jeg backuppen fra Aktiv Sync v. 3.7. hvorefter jeg blev bedt om at soft resette. Når jeg gør dette, stopper programmet helt til slut i opdateringen og PDAen låser. Kun en master reset kan bringe den igang igen, men nu mangler alle mine programmer. (hvis jeg undlader at soft resette, virker alt OK.
Jeg har sat sprog og ur.
Hvad er der galt ?
Avatar billede bso Praktikant
19. februar 2005 - 17:02 #1
Når jeg skriver backup, mener jeg restore.
Avatar billede mtj111 Novice
14. marts 2005 - 21:30 #2
Prøv at sætte den til 220/230 volt så længe du restorer.
Så vil strømspare funktionen ikke være slået til, og CPU'en vil køre på fuld funktionalitet

Michael
Avatar billede bso Praktikant
14. marts 2005 - 22:23 #3
Tak for dit svar, men dette hjalp ikke.
Jeg har nu geninstaleret mine programmer og foretaget en ny backup, samt forsøgt at restore.
Denne gang virkede alt. ?????  Tjaaa alt har vel ikke altid en forklaring.
MVH BS
Avatar billede mtj111 Novice
17. marts 2005 - 18:27 #4
Nej... computere er mærkelige... :D