Avatar billede pdf-filer Nybegynder
18. februar 2005 - 17:43 Der er 4 kommentarer

Kan man konvertere en pdf-fil til en word-fil dvs. en doc-fil?

Findes der et gratis program, der kan konvertere en pdf-fil til en word-fil.

Jeg har et program der kan konvertere den anden vej rundt, dvs. fra doc. til pdf.

Jeg ved at der findes programmer, der er gratis i en prøveperiode, dem er jeg ikke interesseret i - jeg vil have et, der er gratis, og som virker i en ubegrænset tidsperiode, uden begrænsninger. Det gør mig ikke noget, om man fx skal kikke på et par reklamer for at det kan lade sig gøre.

En der ved om det kan lade sig gøre?
Avatar billede strych9 Praktikant
18. februar 2005 - 19:38 #1
skulle mene at openoffice.org kan gøre det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. februar 2005 - 22:12 #2
Jeg tror ikke open office kan, men omnipage pro version 12 og frem kan. Den foretager en slags elektronisk scanning. Desværre er der tale om købesoftware til tekstgenkendelse. Hvis du har en scanner vil jeg anbefale den
Avatar billede dach Nybegynder
19. februar 2005 - 03:21 #3
Kig på denne her, hvor du kan bruge den gratis trial:
http://www.download.com/3000-2079-10228221.html?part=64090&subj=dlpage&tag=button
Avatar billede pdf-filer Nybegynder
19. februar 2005 - 16:13 #4
Jeg skal ikke have en, der er gratis i en prøveperiode.

Jeg har ingen scanner