Avatar billede evilfish Nybegynder
18. februar 2005 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i forespørgsel

Jeg har set mig blind i min egen koder. jeg er ved at lave en forspørgsel i SQL, som jeg bare ikke kan se fejlen i. Min hjemmeside har rapporteret denne fejl:

Error Executing Database Query.
[Macromedia][SQLServer JDBC Driver][SQLServer]Incorrect syntax near the keyword 'FROM'.

The error occurred in D:\hshome\evilfish\market.evilfish.dk\browse.cfm: line 25

23 : FROM Evilfis_mssqldb.market_Itemsgroup,
24 :    Evilfis_mssqldb.market_Itemssubgroup
25 : WHERE (Evilfis_mssqldb.market_Itemssubgroup.Groupp = '#group#')
26 : </cfquery>
27 : | <cfoutput><a href="browse.cfm?group=#group#&subgroup=#getsubgroups.Subgroup#">#getsubgroups.Name#</a> |</cfoutput>

Kan i se fejlen. Kan poste hele sql syntaxen, hvis informationen ikke er i orden, men jeg er selv sikker på de rikke er nogle fejl i dette,
Avatar billede evilfish Nybegynder
18. februar 2005 - 15:14 #1
Den siger selv fejlen ligger i linie 25
Avatar billede evilfish Nybegynder
18. februar 2005 - 15:19 #2
Fejl fundet.

En forkert relation, lavede rod i det hele