Avatar billede leif Seniormester
16. februar 2005 - 09:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forskel på Lotus og Domino Web Access

Hej,

Har en periode tænkt hvad forskellen på Lotus Notes og Domino Web Access i Mail System når jeg registrerer nye personer ?

Har det nogen anden reel betydning end at den fjerner muligheden for roaming profiles og fjerner at der som standard ikke skal oprettes ID file.

På forhånd tak.

Fra
Leif
Avatar billede karstenv Nybegynder
16. februar 2005 - 10:10 #1
ja det har jo self. den konsekvens at du jo så ikke kan bruge disse muligheder, uden senere at skulle tilføje dem og det vil sansynligvis kræve recertificering.

Men ellers har det for den interne brug af Notes ikke nogen konsekvens.
Avatar billede leif Seniormester
16. februar 2005 - 11:10 #2
Det var også det jeg regnede med !