Avatar billede diff Nybegynder
15. februar 2005 - 14:51 Der er 2 kommentarer

URL overfører et array fra flash

Hej

Jeg har problemer med at få sendt (FORM POST) fra et flash script til en jsp side. Problemet er at når jeg henter URL overførte parametre kan den ikke tolke et flash array som et array, men kan som en kommasepereret liste. Det er lidt et problem i mit tilvælde idet elementerne af det overførte array også kan indeholde et komma, hvorved jeg ikke umiddelbart har mulighed for at splitte tegnfølgen.

Altså det korte spørgsmål, hvordan overføre man et flash array som et URL parameter, der kan indlæses  med getParameterValues(String parameter) i java ?

MVH

Diff
Avatar billede roenving Novice
15. februar 2005 - 17:22 #1
Hvis du selv kontrollerer begge ender af kodningen kan du vel erstatte kommaerne med et eller andet specielt tegn, som du kan erstatte tilbage i den anden ende ?-)
Avatar billede diff Nybegynder
18. februar 2005 - 11:33 #2
Det vil selvfølgelig være en mulighed eller nærmere et workaround. Men jeg er egentlig interesseret i en mere solid og konsistent løsning. Og som jeg ser det burde det også være muligt at sende et array fra flash der hentes af f.eks. java på den anen side.