Avatar billede nielsandersen Nybegynder
15. februar 2005 - 12:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mærkelig fejl

Jeg har en web service der retunere indholdet af en dataset som string.

webservice:

{
...
return dataset.GetXml();
}

klient:
string s = webservice.funct();

når jeg i klienten udskriver s så har den fjernet <xxx></xxx> og udskriver kun værdien imellem <xxx> og </xxx>  værdien.
Er det web servicen der er skyld i det? hvordan kommer jeg uden om det??
Avatar billede nielsandersen Nybegynder
15. februar 2005 - 13:37 #1
Nu kan jeg konvertere string til xml i klienten og får så en xml dokument. Kan jeg går ud fra at man kan gøre noget ligende i andre programmeringsom php/java osv ?? dvs konveter en streng om til xml dokument?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. februar 2005 - 20:05 #2
XmlDocument doc = new XmlDocument();
doc.LoadXml(strengmedxml);
Avatar billede arne_v Ekspert
25. februar 2005 - 20:19 #3
OK ?
Avatar billede nielsandersen Nybegynder
02. marts 2005 - 19:23 #4
Ja det var rigtigt.