Avatar billede steen_342 Nybegynder
14. februar 2005 - 16:07 Der er 2 kommentarer

Starte Lotus Notes som en service ?

Hej

Hvordan starter man lotus notes som en service på en NT server?
Serveren lukkes og genstartes automatisk og lotus notes skulle også gerne starte selvom der ikke logges på.
Serveren er en Win 2000 og Notes er  gammel version 4.51.
Avatar billede jogii Nybegynder
14. februar 2005 - 16:58 #1
Taler du om Domino server eller Notes Klient?
Klienten kan ikke køre som service (det giver nu heller ikke så meget mening), mens serveren godt kan. Kig i Domino biblioteket efter et program der hedder noget med Srvc, eventuelt med Add foran. Det er frygtelig længe siden det der med Notes 4.5.2. Er det ikke næsten 8 år siden?
Avatar billede steen_342 Nybegynder
14. februar 2005 - 23:05 #2
Jeg taler om en Domino server.
Vi har en gammel applikation som kører på Lotus Notes. Jeg startede på version 2 siden til version 3 hvor vores nuværende applikation blev skrevet, vi har siden kun fået opdateret til ver 4.51.
Jeg har dog prøvet klienterne i version 5 og 6.
Jeg kigger i morgen på serveren om jeg finde den service til at starte den med.