Avatar billede jesperwitte Nybegynder
10. februar 2005 - 21:27 Der er 9 kommentarer

Hjælp søges til nem opgave (login-system)

Hej.

Jeg vil høre, om der er en af jer, som har lyst til at påtage sig en nem lille opgave? Jeg skal bruge et loginsystem på min hjemmeside, hvor brugeren logger ind med brugernavn og kode og herefter redeligeres til "sin" side, hvorfra han kan sende beskeder via formular m.v.

I bund og grund en simpel ting, men altså ikke for mig :o)
- nej, jeg er ikke den store haj til programmering!

Jeg kan komme til dig, eller du kan komme her. Bor i lynge.
Skriv hvis du kan løse opgaven, også lidt om hvad du synes er en fair pris.

Med venlig hilsen

Jesper
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 21:42 #1
ASP og Acces database.. så sender jeg dig et med det samme for 0 kr , men for 30 point;)
Avatar billede vallemanden Nybegynder
11. februar 2005 - 01:29 #2
PHP + MySQL ??

Fortæl lidt om dit system
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 01:35 #3
Desværre ikke så skal en anden nok klare det:) Men ASP og Access har jeg klar!

Lige nu har det

Oversigt over brugere
Opret brugere (kun dig)
Og så det med redirekt til en bestemt side.

det måske ret simpelt hehe, men nu tager jeg heller ikke penge for det:)

Der kan laves nemt, slet og ret funktion af brugere. Godkendelse af ansøgninger.. dvs du skal aktivere medlemskaber.
Avatar billede knocker Nybegynder
11. februar 2005 - 02:07 #4
Du kan kontakte mig og så kan vi snakke detaljer ang dit projekt. :)

mail: tommy@devs.dk
Avatar billede soren23hansen Nybegynder
11. februar 2005 - 08:56 #5
Jeg kan lave det inden for en kort tidsperiode og til en fair pris. Udvikler i asp, .net og php.

Email: skriv_til_fritzz[a]hotmail.com

- Søren
Avatar billede vallemanden Nybegynder
14. februar 2005 - 21:40 #6
...
Avatar billede vallemanden Nybegynder
25. februar 2005 - 09:12 #7
Måske på tide at lukke og give mig de points, eftersom jeg har lavet det til dig samt uploadet, oprettet mysql databasen for dig i sidste uge!!
Avatar billede jesperwitte Nybegynder
03. marts 2005 - 19:39 #8
Tråden er lukket!
Avatar billede vallemanden Nybegynder
03. marts 2005 - 20:04 #9
nej det er den først når du vælger en og trykker på acepter