Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2005 - 21:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Måde at få lukket åbne spørgsmål.

Kunne man ikke lave en måde hvorpå en bruger bliver straffet point mæssigt, hvis man ikek sørger for at få lukket sine spørgsmål inden for et bestemt tidstum ? f.eks ved at tage de udlovede point + 20 point ? det ville da være en god måde at få ryddet op på.
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 22:03 #1
synes bare eksperten skal gøre opmærksom på åbne spørgsmål med links løbende.
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2005 - 22:24 #2
Jeg tror ikke at alle er klar over at de har åbne spørgsmål - måske ved de ikke hvordan de accepterer et svar.
Man kan bede om at de lukker deres spørgsmål og regne med at man får en dårlig karma som tak.

Det du foreslår ville nok kræve for meget administrativt.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2005 - 22:32 #3
Det burde nu ellers være muligt med et lille scipt at gå databasen igennem, og de spørgsmål som var over f.eks 2 måneder (muligvis mindre), kunne man så bare lukke, det med pointene er ikke det vigtige, men det kunne være rart at få lukket uaktuelle spørgsmål.
Avatar billede backside Nybegynder
27. februar 2005 - 18:11 #4
Nu du nævner det selv, er det lukketid?
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2005 - 18:19 #5
Nej tror jeg lader det stå åbent blot for at illustrere hvorfor det er uhensigtmæssigt, samt at jeg ikke mener det er afklaret endnu.
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 15:51 #6
Så lukker vi *G*