Avatar billede myagent.dk Nybegynder
09. februar 2005 - 16:56 Der er 1 løsning

Adgang til pop3 mellem DMZ og Internt netværk

I en DMZ har vi installeret et værktøj som kan pop3 mails.

På det interne netværk findes en exchange server som tillader at man kan hente pop3 mails.

Kan nogen kort skrive hvilke skridt jeg bør gå igennem for at få dette til at fungere?

Vi benytter en PIX 515 firewall via PIX Device Manager 3.0.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
01. april 2005 - 09:14 #1
1. lav nat fra dit dmz interface
2. lav din access-list
3. det virker :)

(hvis du sender din konf. skal jeg nok skive det du skal lave om.... husk og tage ip, vpngroup væk fra det inden du sender den.)