Avatar billede borgazy Nybegynder
08. februar 2005 - 13:04 Der er 3 kommentarer

Sidehoved skal optræde i indholdsfortegnelse

Hej

Jeg sidder og bakser med en række dokumenter som skal redigeres og sidenhen have opdateret indholdsfortegnelser.

Mit ønske til indholdsfortegnelsen er, at "titlen" på hver sektion, som er angivet i sidehovedet, optræder i indholdsfortegnelsen. Teksten i sidehovedet er formateret med "Overskrift 1". Men den medtages ikke.

Ved nogen hvad man gør???
Avatar billede jkrons Professor
08. februar 2005 - 13:17 #1
Word søger ikke i sidehoved/fod, når den skal lave indholdsfortegnelse. En løsning kunne være at skrive overskifterne i selve dokumentet, og hvis du så vil have dem vist i sidehovedet, referere til dem her, med STYLEREF, som du finder under Indfsæt - Felt.
Avatar billede borgazy Nybegynder
08. februar 2005 - 14:53 #2
Der er en del dokumenter, hvilket naturligvis betyder at der er en del arbejde! (Det overlever jeg nok!). Men det kommer jo også til at ændre på udseenet af mine dokumenter.

Er der et work-around?
Avatar billede jkrons Professor
08. februar 2005 - 17:11 #3
i hvertt fald ikke en jeg kender.