Avatar billede htmlkongen Novice
07. februar 2005 - 23:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere side i "Tjente point"

Godt nok sidder jeg ved en 25 megabit forbindelse lige nu, men gad vide hvor langt tid det ville tage med en 56K forbindelse at se hvormange point Bufferzone har tjent : http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=bufferzone :)

Forslag: Hvad med at lave flere sider ligesom ved spørgsmål? Der kommer jo rigtig mange efterhånden :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. februar 2005 - 13:15 #1
Hahahahah... bufferzones liste fylder omkring 1.3 mb! :-)

Paging er en god ide :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2005 - 13:58 #2
Hihi :) Hvordan kunne du tjekke det? Firefox? :D
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. februar 2005 - 14:05 #3
Nope.. Opera :-)
Når en side loades, kan man se en masse info (i bunden, kan vist ændres)..
- hvor meget der er loadet
- hastighed
- antal billeder loadet af antal billeder i alt
- procent loadet
- tid der gået
- server der kontaktes

Der er sikkert også nogle andre ting :-)

PS: Man kan også bare downloade listen (som HTML fil).. har ikke prøvet dette..
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2005 - 18:24 #4
Hihi okay ;) - Har prøvet Opera - synes at det var unødig viden og meget belastende "spam" - men det er da smart i denne sammenhæng ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
11. februar 2005 - 08:17 #5
Takker for inputs ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2005 - 21:01 #6
Desværre skete der ikke rigtig mere ved ideen :( Good summer ;)