Avatar billede axkris Nybegynder
07. februar 2005 - 22:00 Der er 1 løsning

The login 'minDB' does not exist

Hej alle

Jeg er ved at flytte vores database en sql-server til en anden sql-server via importer/eksporter (objekter), men undervejen får jeg ovenstående fejl. Begge servere står på samme LAN.

Det er lidt forskelligt, men efter nogle minutter kommer den med fejlen, og så stopper den bare.

Hvorfor sker det? Har koblet mine firewall af, hvis det skulle være det. Og jeg sidder ikke bag en router.
Avatar billede axkris Nybegynder
07. februar 2005 - 23:37 #1
Nå, løste det ved at springe over system-tabellerne.