Avatar billede kondo Nybegynder
04. februar 2005 - 09:38 Der er 1 kommentar

All Mailfolders , tilføjelse af calender og contacts som i XP.

Jeg har installeret Office2003 fra bunden. Herefter har jeg på arbejdsPCen rettet filtræet i venstre side til, således at man kunne se calendar m.fl. i samme filtræ, som man også kunne under OL 2000 og OL XP.
Altså flere inboxe med calendar og alt tilknyttet herunder i filtræet, som man "plejer".

Nu har jeg desværre kommet til at fjerne den tilpasning, i forsøget på at dokumentere hvordan jeg gjorde i sin tid.
Kan ikke reetablere funktionen. Har det gammelkendte problem med at genfinde en løsning, som man jo ved kan lade sig gøre.

Jeg ved godt der både er disse nye underlige Favorites folders oven over, og denne mærkelige genvejsmappe nedenunder. Men dem er jeg ikke interesseret i, de er for mit vedkommende mere i vejen end til gavn. Men dog ikke en del af det reele problem.

Jeg har ret mange "sharede inboxe" på jobbet, så jeg er nødt til at have kalenderen og contacts inde under den enkelte inbox, i det samlede filtræ. (All Mail Folders)
Nogen der har en ide?
Avatar billede mile Juniormester
09. februar 2005 - 12:31 #1
Ja - brug "Mappeliste" så får du det som på 2000 og XP. Hvis du lukker outlook med mappelisten aktiv, vil den også næste gang åbne med denne.