Avatar billede mareia Nybegynder
02. februar 2005 - 11:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rullefelt med mulighed for indtastning

Jeg er ved at lave en brevskabelon i Word. Kan det passe at det ikke er muligt at indsætte et rullelistefelt, hvor man udover at vælge mellem nogle alternativer på listen også kan indtaste noget andet - altså som ikke står på listen?
Avatar billede jkrons Professor
02. februar 2005 - 17:52 #1
Hvis du bruger et rullelistefelt fra formularværktøjslinien kan det ikke lade sig. Du kan i stedet bruge en combobox fra værtøjslinien Kontrolelementer. Denne har en egenskba, der hedder MatchRequired. Sæt den til False.
Avatar billede mareia Nybegynder
02. februar 2005 - 19:34 #2
Okay - men hvordan tilføjer jeg alternative valgmuligheder i comboboxen?
Avatar billede mareia Nybegynder
06. juni 2005 - 20:54 #3
Godt så...