Avatar billede peterbenz Nybegynder
01. februar 2005 - 19:05 Der er 2 kommentarer

Jeg kan ikke afspille dvd

Hejsa folkens,

Desværre kan jeg ikke længere afspille DVD på min computer. Jeg har tidligere kunne og kan ikke umiddelbart se hvilken fejl jeg kunne have lavet. Tidligere kunne jeg vise DVD fra mit DVD drev, mens jeg efterfølgende har erhvervet mig en DVD brænder der skaber samme problem. Jeg har forsøgt med forskellige originale DVD film i begge drev, hvor alle programmer lukker ned med en fejl. Fejlbeskrivelsen er kort, og siger kun at programmet har lavet en ulovlig handling og må lukke. Har adskillige gange forsøgt af afspille med Power DVD, MSI DVD og den nye mediaplayer i Windows XP. Har alle opdateringer på min computer, hvilkent heller ikke løser problemet.

Da problemet har naget mig i noget tid, mens alt er forsøgt giver jeg et svar maksimum point. / håber på snarligt hjælp..

Vh Peter
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. februar 2005 - 19:30 #1
Forkert katagori, med mindre du vil afspille DVD med en søge maskine og så tror jeg nok at jeg ved hvad der er galt!
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
31. marts 2005 - 16:46 #2
Hej Peter

Prøv at hente VLC Media det plejer at virke. VLC Media er et program der kan afspille alt! så det syntes jeg du skulle prøve! :)
Link:
http://www.download.com/VLC-Media-Player/3000-2194_4-10337450.html?tag=lst-0-1

mvh.
Niklas Nedergaard