Avatar billede gf Nybegynder
01. februar 2005 - 15:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Firewall der begrænser ip trafik

Hej nogen der kender en god billig firewall, der kun tillader bestemte ip adresser et tilgå en terminal server fran internettet?

mvh gf
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. februar 2005 - 15:50 #1
Dette bør alle firewalls kunne.

Jeg ved med sikkerhed at det kan sættes op med netfilter og den er jo en gratis del at linux.

Jeg vil tro at du kan sætte det på med den gratis personlige firewall fra Sygate under Tools - Advanced Rules - ved at adde en ny regl hvor dette sættes op
Avatar billede gf Nybegynder
01. februar 2005 - 17:25 #2
Hej bufferzone

Det er en win 2003 server

Mvh gf