Avatar billede lohmann Nybegynder
21. marts 2001 - 23:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PlanetWebmaster.dk

Hej...

For 2 måneder siden annoncerede jeg efter mennesker, som ville hjælpe med at lave en stor fair webmaster portal.

Én fyr meldte sig til at lave PHP programmering (BLOOD), og selvom vi har brugt lang tid på at vente og vente på systemet fra ham, så sker der ikke noget.

Derfor ser jeg mig nu nødsaget til at stoppe projektet indtil videre, da flere af de tilknyttede webmastere er lidt utilfredse med hastigheden.

Det undskylder jeg, men jeg har ikke noget med hastigheden at gøre. Til gengæld bygger vi webmasterguide.dk. Giv mig et kald hvis du har gode ideer. Det er trods alt en side hvor alle kan give sit besyv med.

Jeg ved, at dette ikke er et spøgsmål. Sorry hvis du føler jeg har misbrugt din tid!
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 23:10 #1
Avatar billede blood Nybegynder
21. marts 2001 - 23:13 #2
:-)
Avatar billede lohmann Nybegynder
21. marts 2001 - 23:20 #3
yup...der er ikke meget på siderne, men Bekhøj har lavet at lave en løsning til webmasterguide.dk

Nu får vi se...

;-)
Avatar billede ajh Nybegynder
22. marts 2001 - 08:10 #4
der er en pixel fejl på planetwebmaster.dk

Avatar billede lohmann Nybegynder
22. marts 2001 - 12:23 #5
Der er sikkert flere...desværre...men vi fik designet og så er det med at slå til. Vi havde jo rigeligt at gøre med at tigge og be om at få siden lavet.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. april 2001 - 21:31 #6
Det kan vel godt lukkes nu ?
Avatar billede lohmann Nybegynder
01. april 2001 - 21:40 #7
jeps...den kommer til at pege på www.webmasterguide.dk