Avatar billede clausga Nybegynder
30. januar 2005 - 10:41 Der er 9 kommentarer

DMOZ hvor lang tid

Hvor lang tid tager det før man bliver optaget i en dansk kategori ? og får man svar på man hvis man ikke bliver optaget ?
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
30. januar 2005 - 11:56 #1
Der kan ikke svares entydigt på det spørgsmål. Det afhænger bl.a. af, om kategorien har en redaktør? Om din side er egnet til optagelse, jf. kravene.

Du kan spørge i dette forum http://resource-zone.com/forum/forumdisplay.php?f=27 hvor i hvert fald nogle redaktører svarer på spørgsmål.

Hvad er din URL, så skal jeg kigge efter, om den er optaget eller behandlet:-D
Avatar billede clausga Nybegynder
30. januar 2005 - 12:11 #2
Avatar billede clausga Nybegynder
30. januar 2005 - 12:13 #3
elektronik kategorien
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
30. januar 2005 - 12:23 #4
Okay.

Din side er endnu ikke optaget.

Jeg ville tilmelde den her http://www.dmoz.org/World/Dansk/Netbutikker/Elektronik/

Idet siden mest af alt ligner en "ren" netbutik.

Når du har gjort det skal du væbne dig med tålmodighed i i hvert fald 14 dage og så spørge til den på http://resource-zone.com/forum/forumdisplay.php?f=27
Avatar billede clausga Nybegynder
30. januar 2005 - 12:57 #5
Det er også der jeg har tilmeldt den ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. januar 2005 - 13:02 #6
Hvis det kan være dig til tryst, så er det aldrig lykkedes mig at komme med med eget site, så svaret kan være uendeligt tid
Avatar billede clausga Nybegynder
30. januar 2005 - 13:05 #7
ok, men man skulle synes at hvis Hifi klubben og andre radio tv butikker er der, er der også plads til denne...
Avatar billede clausga Nybegynder
07. februar 2005 - 22:58 #8
smid et svar hvis nogle vil have point ? :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. februar 2005 - 23:05 #9
ikke for den kommentar