Avatar billede thomas_christiansen Nybegynder
29. januar 2005 - 19:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Diablo II igennem ISA 2004

Hej Eksperter.

Jeg håber i kan hjælpe mig, jeg er totalt newbee til ISA men der ligger en del press for mig at få DIablo II til at køre igennem en ISA Server.

Jeg har søgt på Nettet og ikke fundet noget der funkede for mig endnu, så eksperten er mit sidste håb!!

Workstations kører XP pro og ISA firewall client, ISA kører på en win server 2003.

Håber i kan hjælpe mig, da konen kniber benene sammen indtil det virker...

På forhånd tak.

Thomas
Avatar billede thomas_christiansen Nybegynder
31. januar 2005 - 02:33 #1
Hej Eksperter.

Ok det var måske for trivielt, så lukker og slukker igen.

Thomas
Avatar billede thomas_christiansen Nybegynder
02. februar 2005 - 10:24 #2
lukket