Avatar billede jolly_jay Nybegynder
21. marts 2001 - 21:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at logge på Half-Life server

Jeg kan ikke logge på nogen HL: CS servere. Jeg har en gyldig Key-code , men efter at HL skal ,i consolen, til at lave sky teksturen kommer der \"Host: Disconnectet\" og uanset havd jeg gør kommer der. Jeg har et 56 k modem, og jeg har før i tiden kunnet logge på serverne.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. marts 2001 - 21:17 #1
har du den nyeste CD-version, og har du opgraderet half-life ??..

-Anders
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2001 - 21:18 #2
Har du husket og opdatere din HL til 1.1.0.6 og din CS til 1.1 ???

Hvis ikke, så prøv det!

HL upgrade:

http://download.opasia.dk/pub/opasia/games/halflife/11041106.exe

CS upgrade:

http://download.opasia.dk/pub/opasia/games/halflife/cs/csv1011.exe

Snowball
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
21. marts 2001 - 21:19 #3
Jeg har version CS 1.1 og HL 1.1.0.6. Problemet startede da hl kom i ver. 1.1.0.0
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2001 - 21:21 #4
Jeg ville nok prøve og installere HL og CS igen helt fra bunden !

Snowball
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
21. marts 2001 - 21:24 #5
god ide
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 21:32 #6
Har du købe versionen af CS? Altså boxen med HL/CS/Opossing Force? Så skal du have en retail opdatering der er forskellig fra den man normalt ville hente.
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
21. marts 2001 - 21:40 #7
Nej jeg har den downloadede version, jeg er lige ved at reinstall det hele!!!!
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
21. marts 2001 - 21:48 #8
jeg logger af internettet nu så i får jeres points i morgen.
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
22. marts 2001 - 08:57 #9
Jeg har fundet problemet: Det er mine driver til mit voodoo 2 kort der gør det, fordi når jeg prøver at logge på i software kan jeg godt logge på, men jeg kan godt spille på LAN med mine voodoo 2 driver. Så jeg kan godt bruge noget hjælp med driverne (Driverne er de nyeste og jeg har DX 8.0
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
22. marts 2001 - 09:12 #10
hmm
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. marts 2001 - 10:07 #11
Hvis du nu ikke havde lukke så hurtigt kunne det være vi kunne have forsøgt at hjælpe dig med det.
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
22. marts 2001 - 11:31 #12
Jeg har måske løst problemet!!!
Avatar billede alcoholic Nybegynder
26. marts 2001 - 10:17 #13
Hvilken forbindelse køre du ????????
eks 56 kb